Wzbudzamy w ludziach pasję do efektywnej sprzedaży i skutecznej obsługi klientów.
Przedstawiamy szkolenia dedykowane dla osób mających różnorodny kontakt z Klientem, którzy zajmują się sprzedażą lub obsługą Klienta face2face lub przez telefon w formule B2B oraz B2C, windykacją lub negocjowaniem długoterminowych warunków współpracy, dysponując budżetem oraz posiadając możliwość podejmowania samodzielnych decyzji. Znajdą tu Państwo kategorie szkoleń, które prowadzimy w formule warsztatowej (wypracowanie rozwiązań), treningu (trening umiejętności) jak i tradycyjnego szkolenia (wiedza + umiejętność).
Wystarczą tylko trzy kroki do tego, by rozpocząć rozgrywkę:
Nie ustaniemy w wysiłkach, by dowiedzieć się jakie masz
potrzeby biznesowe oraz sprawdzimy, co Twoi ludzie wiedzą, potrafią, oraz w
jakich sytuacjach są mniej efektywni niż od nich tego oczekujesz.
Rozumiemy, że zadaniem biznesowym naszych działań
szkoleniowych jest zwiększanie zysku Twojej firmy. Dlatego zmierzymy realizację
celów szkoleniowych, wykorzystując do tego Twoje KPI
Otrzymasz dokładnie to, co zapewni ci sukces.
Warsztat, kiedy będzie potrzeba wypracowania rozwiązań dla Twojej organizacji.
Trening, w sytuacji gdy Twoi ludzie będą potrzebować doskonalić swoje kluczowe
umiejętności.
Szkolenie, gdy będziesz potrzebował, żeby Twoi ludzie mieli motywację do
wykorzystywania wiedzy biznesowej.