Buduj u pracowników nawyk codziennego uczenia się dostarczając i monitorując wiedzę w sposób ciągły, szybki a przede wszystkim ciekawy i efektywny.
Ciągłość
Tylko nieliczne organizacje są sprostać wyzwaniu, by wiedza organizacyjna była czymś więcej. Czymś, co jest w sposób ciągły nabywany, utrwalany, zapamiętywany a następnie wykorzystywany w kontakcie z klientem. Zmień myślenie w firmie o nabywaniu wiedzy, a osiągniesz niesamowite efekty.
Szybkość
Wiele firm boryka się z problemem, że nabywanie wiedzy zajmuje pracownikom zbyt wiele czasu. Czasu, który powinni dedykować klientom. Przejdź na codzienny trzy minutowy model uczenia a zobaczysz, jak szybko podniesiesz poziom wiedzy w organizacji.
Efektywność
Jednym z problemów organizacji, jest nabycie przez pracowników skutecznego nawyku uczenia się. Zbuduj kulturę organizacji uczącej się, pozwalając pracownikom samodzielnie zarządzać swoim rozwojem.
Wystarczą tylko trzy kroki do tego, by rozpocząć rozgrywkę: